به گفته آینا ، ایران تا کنون آغاز به کار بود ، از جمله مهارت های سنتی فرش بافندگی در کاشان ، موسیقی ایرانی ، و طایزیه ، خوراسان ، یک داستان و یک رمان چشمگیر در ایران ، نوروز ، هنر کامانچ ، قهرمان ، با بازی یا زورخانیه مهارت و بازی دگرگونی ، دانش در مورد اشتیاق ، فرهنگ نان و لاش ، فرش ، مهارت های فرش سنتی در فارس ، پوکوآن ، نقاشی ایرانی ، کلیسای تارادوس ، برنامه ملی محافظت از قلم ، yalda/chal در لیست یونسکو ، پرورش ابریشم کرم ، تولید ابریشم سنتی ، هنر نورپردازی و سنت های فرهنگی و اجتماعی آن از میراث در ایران محدود شده است. این خلاء برای محافظت از این اقدامات ناتمام و حتی نامگذاری کشور دیگری به جای ایران ارائه می شود. سوزان شیراگچی ، کارشناس حقوق در وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی با نگاهی به این باطل ، یک مطالعه ضرورت ساخت سیاست و قانون برای محافظت از میراث فرهنگی ناتمام در ایران را مورد بررسی قرار داده و در این زمینه پیشنهاداتی ارائه می دهد.
به گفته کارشناس تحقیق در میراث فرهنگی ایران ، که به اینا به اینا داده شد ، "میراث فرهنگی ناتمام بخش مهمی و جدا نشدنی از زمینه میراث فرهنگی است. قوانین و مقررات این بخش ، در مقایسه با زمینه میراث فرهنگی مشخص ، هیچ کفایت لازم را ندارد. در نتیجه ، محافظت از میراث فرهنگی ناتمام در ایران در صورت عدم وجود یک قانون کامل و مؤثر ، مانند میراث طبیعی ، نه تنها بلکه به طور عمده ، محدود به شناسایی و ضبط همتایان میراث فرهنگی ارزان قیمت در لیست های محلی و بین المللی است و کمتر در آن مؤثر است. به دست آوردن حفاظت از عملیات.
میراث فرهنگی ناتمام اساساً زنده و خودجوش است. با این حال ، با توجه به شرایط و الزامات فعلی ، به ویژه حاکمیت میراث فرهنگی مطابق با قوانین فعلی در کشور ، مناسب است که نقش دولت و آژانس های اجرایی در این زمینه ، در همه زمینه های قانونی و شگفت انگیز ، در همه زمینه ها خطی با حرکت خود به خودی. همچنین برای تعیین توانایی های بالقوه و واقعی میراث ناخوشایند در توسعه و توسعه زندگی اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی در کشور ضروری است و در قالب سیاست -دیدگاه های سیاست و قانون پیش بینی می شود.
با تصویب قانون "توافق نامه میراث فرهنگی" در مورد 1/4/11 ، حمایت از میراث فرهنگی ناتمام به اهداف و مأموریت های دولت در زمینه حمایت از میراث فرهنگی اضافه شد. با این حال ، لازم به ذکر است که مفهوم میراث فرهنگی بی سابقه مسئله جدیدی نیست و اختراع کنفرانس فوق الذکر و قانون الحاق ایران این پیمان ، اما برای هزاران سال تمدن مردم ایران بسیار حیاتی بودند و امروز به پویا و پویا رسید.
وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی توسط میراث فرهنگی ذاتی در ایران در لیست محلی و 4 نفر در لیست جهانی یونسکو ثبت شد. این وزارتخانه همچنین تعدادی از اساتید و شرکت های حمل و نقل را در میراث فرهنگی ناتمام در ایران از جمله دانش سنتی ، فناوری ها و هنرها شناسایی کرده است و نام آنها به عنوان گنجینه های زنده انسانی در لیست های محلی ثبت شده است. این اقدامات در حمایت از میراث فرهنگی بی سابقه و تأیید این که وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی حداقل در زمینه همتایان میراث بی سابقه است ، به موفقیت چشمگیری رسیده است. صرف نظر از این واقعیت که هنوز یک بانک اطلاعاتی از اطلاعات عمومی در مورد نام ها و مشخصات ثبت شده در ایران در لیست های محلی و بین المللی ، سیاست های کلی سیستم در این زمینه ، قانون جامع و برنامه های اجرایی مبتنی بر فرهنگ اسلامی ایران ، مشخص نشده است. بدون تصمیمی
میراث مبهم به عنوان یک روح و موضوع میراث مشخص از نظر قوانین و مقررات مورد توجه کافی قرار نگرفته است. در حقیقت ، میراث فراموش نشدنی SO امروز بخش مهمی از زندگی روزمره افراد قبلی بود و نقش مهمی در زندگی ، توسعه ، پیشرفت ، سازگاری با آب و هوا و حفظ منابع طبیعی برای زندگی این افراد بازی می کرد. امروزه برخی از جنبه های این میراث ارزشمند هنوز در برخی از مناطق کشور و در بین برخی از بخش های جامعه رایج است و کاربردهای مؤثر دارند. هنرهای سنتی بین هنرمندان و آب سنتی و دانش کانال در برخی مناطق. سایر جلوه های میراث ناتمام نیز در شکل آیین ها ، عادات ، سنت ها ، زبان ها و گویش ها در زندگی امروز ظاهر روشنی دارد ، از جمله آیین های طایزیا ، آیین های شجاعانه و زرهنه.
این وراثت نباید به شکل توافق نامه حمایت از میراث فرهنگی (که البته بیشترین توصیه را دارد) محدود کند. از آنجا که ثبت نام این میراث فقط یکی از مراحل یادبود است ، اما کشور حاکمیت را تعریف کرده است. البته این ضعف را نمی توان در وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی یافت. "هیچ نظارت و نظارت دیگری بر این زمینه وجود نداشت."
Cherghchi ، به عنوان یک متخصص در میراث فرهنگی ، پیشنهاداتی را با این بیماری ها فرض کرد:
پیشنهادات سیاسی
موارد زیر پیشنهاد شده است که:
تشویق و حمایت از مردم و همچنین کسانی که دارای ذینفعان سنتی و محلی و سایر دارندگان استفاده از میراث ناتمام در رابطه با چارچوب ها و الگوهای فرهنگی ایرانی -اسلامی برای حفظ میراث ناتمام خود و انتقال به نسل های آینده هستند.
فقط میراث فراموش نشدنی قانون این است که آنها با اصول قانون اساسی سازگار هستند و از ارزش های اسلامی ایران پشتیبانی و پشتیبانی نمی شوند و برخلاف حقوق انسانی و فرهنگی مردم ایران.
خودآگاهی و رابطه میراث ناتمام در امنیت ملی و علاقه فرهنگی ایران به سیاست خارجی با حمایت و حمایت از میراث شروع ایران.
تصویب قانون جدید
"ایجاد یک سیستم حقوقی برای محافظت از میراث فرهنگی ذاتی ایران نیز یک ضرورت قوی است که براساس سیاست های کلی حوزه فرهنگ تدوین شده توسط رهبر عالی است."
کارشناس حقوقی در میراث فرهنگی بر تحقیقات زیر تأکید کرد که توسط مرکز تحقیقات مگلیس منتشر شده است.واضح است که در زمینه میراث نامشهود یک خلاء قانونی وجود دارد و لازم است میراث فرهنگی ناتمام ایران از نظر کمبودهای دقیق در این گزارش ، قانون حمایت از میراث از جمله میراث در ایران را تصویب کند. این قانون باید ملاحظات زیر را داشته باشد:
با تمرکز بر نقش دولت در حمایت و حمایت از میراث ناتمام
توضیح روابط و روابط مورد نیاز بین دو بخش میراث فرهنگی بتن و بی سابقه
نقش ، وظایف و تعهدات سازمان های اجرایی مربوط به موضوع را در نظر بگیرید
تقویت میراث نامشهود در زندگی فعلی در همه ابعاد اجتماعی و فرهنگی
احیای دانش و تشویق سنتی یا الزامات عمومی برای استفاده در زندگی مدرن
تعیین و ادغام شیوه های سنتی به روش های جدید در آموزش و معماری ، در برنامه های توسعه شهری
حمایت از تولید فرهنگی میراث ناتمام از طریق مکانیسم های لازم و حمایت از صادرات این کالاها
توانمندسازی جوامع سنتی و محلی به سمت صنایع دستی و هنرهای سنتی
حمایت قانونی و ضمانت جنایی
مسئولیت کلی میراث ناتمام
ایجاد زمینه های لازم برای انتقال مهارت ها ، تکنیک ها ، هنر و دانش سنتی این افراد ، که در میان زندگی ایران است ، برای نسل جوان نیز از طریق کارگاه های آموزشی ، آموزش ، آموزش ، اجرای و غیره ضروری است. »
این متخصص ایجاد یک مرکز یا مرکز میراث ناتمام وی اظهار داشته است ، اما او این عقیده را دارد: "میراث فرهنگی حیرت انگیز در طبیعت و ماهیت زندگی فعلی مردم ، بنابراین لازم است که خودمان از مردم حمایت کنند.
راهنمایی و اطلاعات برای جوامع سنتی و محلی و ذینفعان
آگاهی عمومی ، به ویژه در بین جوانان
برگزاری اجتماعات ، نمایشگاه ها و جشنواره ها
انتشارات ، تحقیقات و فعالیتهای مطالعات تطبیقی
هرگونه فعالیت مربوط به تشویق و معرفی میراث قابل مقایسه ایران در سطوح محلی و بین المللی و همکاری های منطقه ای با مؤسسات دولتی با میراث فرهنگی غیرمجاز
روابط و هماهنگی با نهادهای دولتی و غیر دولتی در میراث فرهنگی ناتمام.
در این مطالعه ، دولت نیز لازم است: "برایبا توجه به میراث فرهنگی بی پایان ، واضح است که محافظت از این میراث ارزشمند (که همچنین بخشی جدایی ناپذیر از میراث بتونی است) و کاربرد آن در زندگی اجتماعی و ادغام این برنامه ها با برنامه های توسعه و یک ضرورت سختگیرانه و نیاز به حمایت دولت دارد. او است البته پیشینه حمایت دولت از میراث فرهنگی ناتمام ، مانند هر مقام اجرایی دیگر ، نیاز به سیاست گذاری دارد و سپس یک قانون خاص را برای میراث فرهنگی ناتمام تحمیل می کند. بنابراین ، رویه های زیر باید اجرا شود:
تدوین سیاست های استراتژیک در قالب سیاست های کلی سیستم تهیه شده توسط سیستم سیستم تشخیصی ، در رابطه با میراث ذاتی ایران ، با تمرکز بر ملاحظات اسلامی اسلامی
سپس ، بر اساس این سیاست ، پیش نویس قانون در مورد میراث نامشهود باید تهیه شود. علاوه بر شناسایی وظایف سازمانهای اجرایی مربوطه ، لازم است روشهای محافظت و محافظت از میراث فرهنگی ناتمام و محافظت از حقوق مادی و معنوی مربوطه را توضیح دهیم.
همچنین لازم است مجرمان در زمینه میراث فرهنگی بی تحرک به فصل نهم کتاب پنجم قانون Ta\'zir ، که توسط جنایات میراث فرهنگی تصویب شده است ، اضافه شود.
شیوه های میراث ناتمام در زندگی امروز را در نظر بگیرید و از توانایی های آن در توسعه خارجی و سیاست در این قانون استفاده کنید.
پایان پیام