وی با بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت های بسیاری برای تبدیل شدن به مقصد گردشگری دارد، عنوان کرد: وزارت میراث فرهنگی در تلاش است تا ظرفیتهای این استان را به مردم ایران معرفی کند، لذا در زمینه تبلیغات باید اقداماتی در دستورکار قرار گیرد.
معاون وزیر میراث فرهنگی، منطقه غرب کشور را یکی از مقاصد جدید گردشگری در کشور خواند و افزود: برای هر استانی با توجه به ظرفیتها و اقلیمی که دارد، گردشگری خاصی را تعریف می کنیم.
واحدی به تلاش های وزارت میراث فرهنگی برای افزایش بودجه حوزه تبلیغات گردشگری در سالهای گذشته اشاره کرد و افزود: اگر در بحث تبلیغات و بازاریابی اعتبارات کافی داشته باشیم، در معرفی بیشتر ظرفیت های گردشگری استانها و از جمله کرمانشاه موفق خواهیم بود.
معاون وزیر میراث فرهنگی تصریح کرد: در این راستا، با همراهی مجلس مصوبهای را تصویب کردیم که طبق آن پنج درصد از اعتبارات تملک دارایی هر استانی باید به زیرساختهای گردشگری اختصاص پیدا کند و این مصوبه به استانها هم ابلاغ شده است.
وی در ادامه از اهتمام دولت و این وزارتخانه برای تکمیل زیرساختهای گردشگری کشور خبر داد و گفت: متاسفانه زیرساختهای گردشگری در برخی از استانهای کشور ضعیف است، لذا اقداماتی را در این رابطه در دستورکار قرار دادهایم.
وی ادامه داد: باید به این سمت حرکت کنیم که مقاصد سفر مردم تغییر کند، چرا که طی سالیان متمادی چند نقطه از جمله شمال کشور همواره مقصد سفر مردم بوده است.
انتهای پیام