عوامل موثر بر اثرات بازاریابی سبز بر ضرورت توسعه اکوتوریسم با استفاده از رویکرد نقشه های شناختی فازی
انتشار: مهر 27، 1403
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404

عوامل موثر بر اثرات بازاریابی سبز بر ضرورت توسعه اکوتوریسم با استفاده از رویکرد نقشه های شناختی فازی

دو بانو، محمد، رضوانی، محمدرضا، سردراهی، مهدیه، فتوحی، نسترن، محمد پور شیرازی، فاطمه. (1402). "عوامل موثر بر اثرات بازاریابی سبز بر ضرورت توسعه اکوتوریسم با استفاده از رویکرد نقشه های شناختی فازی." گردشگری و توسعه، ()، ص. -. doi: 10.22034/jtd.2023.398072.2771



منبع