
انتشار: مهر 27، 1403
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404
عوامل موثر بر اثرات بازاریابی سبز بر ضرورت توسعه اکوتوریسم با استفاده از رویکرد نقشه های شناختی فازی
دو بانو، محمد، رضوانی، محمدرضا، سردراهی، مهدیه، فتوحی، نسترن، محمد پور شیرازی، فاطمه. (1402). "عوامل موثر بر اثرات بازاریابی سبز بر ضرورت توسعه اکوتوریسم با استفاده از رویکرد نقشه های شناختی فازی." گردشگری و توسعه، ()، ص. -. doi: 10.22034/jtd.2023.398072.2771
منبع