طراحی مدل بازاریابی کارآفرینی پس از کرونا در صنعت هتلداری در ایران
انتشار: آذر 19، 1403
بروزرسانی: 05 اردیبهشت 1404

طراحی مدل بازاریابی کارآفرینی پس از کرونا در صنعت هتلداری در ایران


حسن پور، محمود، شاهی، طاهره و ارجانمهر، داود (1398). مدل ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری در ایران. مثال موردی: بحران COVID-19. مطالعات مدیریت گردشگری، 15 (پیام ویژه کووید-19)، 59-89. https://doi.org/10.22054/tms.2020.53917.2367
مرتوقیان رودسری، سید محمد، فرخیان، فیروز و نقوی، مریم (1398). بررسی رفتار جامعه میزبان نسبت به گردشگران در طول شیوع COVID-19. مطالعات مدیریت گردشگری، 15(پیام خصوصی کووید-19)، 115-143. https://doi.org/10.22054/tms.2020.52929.2332
عباس، ج.، ماوپین، آر.، اوریمبر، پی. ت.، رضا، س.، و مامیرکولووا، ج. (2021). بررسی تأثیر COVID-19 بر گردشگری: پتانسیل تحول آفرین و پیامدهای آن برای بهبود پایدار صنعت سفر و اوقات فراغت تحقیقات جاری در علوم رفتاری، 2، 100033. https://doi.org/10.1016/j.crbeha.2021.100033

برگر، اس.، و کوکرتز، آ. (2017). کارآفرینی و فرصت های بازاریابی پیشرو. دانشگاه هوهنهایم: گروه تحقیقاتی کارآفرینی، آلمان، 98-111.

Breier, M., Kallmuenzer, A., Clauss, T., Gast, J., Kraus, S., & Tiberius, V. (2021). نقش نوآوری مدل کسب و کار در صنعت مهمان نوازی در طول بحران COVID-19. مجله بین المللی مدیریت هتلداری، 92، 102723.

Caracido، B.، Puertas، R.، و Marti، L. (2021). خطوط تحقیق در مورد تأثیر همه گیری COVID-19 بر تجارت. تحلیل متن کاوی مجله تحقیقات بازرگانی، 132، 586-593. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.11.043
فرناندز، JAS، مارتینز، JMG، و مارتین، JMM (2022). تجزیه و تحلیل رقابت پذیری صنعت گردشگری در زمینه بهبود اقتصادی پس از همه گیری COVID-19. پیش بینی فناوری و تغییرات اجتماعی، 174، 121301. https://doi.org/10.1016/j.techfore.2021.121301
حسن پور، م.، شاهی، ط و ارجنج مهر، د. (2020). مدل ساختاری مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری در ایران. مطالعه موردی: همه گیری COVID-19. مطالعات مدیریت گردشگری، 15(0)، 59-89. https://doi.org/10.22054/tms.2020.53917.2367 (فارسی)
اسلام، ام تی (2021). تأثیر COVID-19 بر صنعت گردشگری در بنگلادش: مروری روایتی برای دوره مارس 2020 تا مارس 2021. مجله مطالعات اجتماعی اندونزی، 4 (1)، 53-66. https://doi.org/10.26740/ijss.v4n1.p53-66
کاوشال، اف.، و سریواستاوا، اس. (2021). صنعت مهمان نوازی و گردشگری در میان همه گیری COVID-19: دیدگاه هایی درباره چالش ها و درس های آموخته شده از هند. مجله بین المللی مدیریت هتلداری، 92، 102707. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2020.102707
میرتقیان رودسری، س.م.، فاروکیان، ف. و نجفی، م. (2020). بررسی رفتار ساکنان نسبت به گردشگران در زمان شیوع ویروس کرونا (COVID-19). مطالعات مدیریت گردشگری، 15(0)، 115-143. https://doi.org/10.22054/tms.2020.52929.2332 (فارسی)
مورگان، تی، و آنوخین، اس. ا. (2020). اثر ترکیبی جهت گیری کارآفرینانه و جهت گیری بازار بر توسعه محصول جدید: مطالعه احتمالات سازمانی و محیطی مجله تحقیقات بازرگانی، 113، 129-138. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.06.019
موریش، اس سی، و جونز، آر (2020). بهبود کسب و کار پس از فاجعه: دیدگاه بازاریابی کارآفرینانه مجله تحقیقات بازرگانی، 113، 83-92. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.03.041 https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.03.041
Pan-Haden، S. S.، Kernick، C. R.، و Toombs، L. A. (2016). بازاریابی کارآفرینی برای رکوردهای ترومپت. مجله پژوهش در بازاریابی و کارآفرینی، 18(1)، 109-126. https://doi.org/10.1108/JRME-04-2015-0026
رحمان، م. ک.، قاضی، م. ع.، بهیان، م. ا.، و رحمان، م. ا. (2021). تأثیر همه گیری COVID-19 بر خطرات سفر گردشگری و ادراک مدیریت. پلوس وان، 16(9)، e0256486. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0256486
Scheidgen، K.، Gümüsay، A. A.، Günzel-Jensen، F.، Krlev، G.، و Wolf، M. (2021). بحران ها و فرصت های کارآفرینی: نوآوری اجتماعی دیجیتال در پاسخ به فاصله گذاری فیزیکی مجله بینش تجاری، 15، e00222. https://doi.org/10.1016/j.jbvi.2020.e00222
Whalen، P. S. و Akaka، M. A. (2016). تجسم بازار پویا برای بازاریابی کارآفرینی: ایجاد فرصت ها مجله بازاریابی استراتژیک، 24(1)، 61-75. https://doi.org/10.1080/0965254X.2015.1035040
یانگ، ام. (2019). بازاریابی کارآفرینانه سرمایه گذاری های جدید بین المللی: دیدگاه و پیشنهادهای تصمیم گیری منمجله بین المللی بازاریابی صادرات، 2(3)، 231-248. https://doi.org/10.1504/IJEXPORTM.2018.098942
یانگ، ام. (2018). بازاریابی کارآفرینانه سرمایه گذاری های جدید بین المللی: دیدگاه و پیشنهادهای تصمیم گیری مجله بین المللی بازاریابی صادرات، 2 (3)، 231-248. https://doi.org/10.1504/IJEXPORTM.2018.098942


منبع