محمود مادرشاهیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت هتل های مشهد در روز ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: هتل های مشهد در روز ولادت امام رضا(ع) وضعیت خیلی خوبی داشت. در طرحی با عنوان «خانه محور» تخفیف ویژه ۳۰ تا ۵۰ درصدی برای استفاده زائران از هتل های مشهد در دهه کرامت در نظر گرفتیم که این طرح باعث استقبال زائران از هتل های مشهد شد.
مادرشاهیان تصریح کرد: تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی هتل ها ویژه دهه کرامت بود. هدف ما جذب زائر است تا بتوانیم برای زائران اقامت ارزان قیمت فراهم کنیم و افزایش ماندگاری زائران در مشهد است که توانستیم ماندگاری زائران در مشهد را به ۲ روز و یا بیشتر برسانیم.
وی افزود: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۲ هیچگونه افزایش قیمتی نداشتیم و تخفیفی هم که برای زائران در نظر گرفتیم، باعث شد سطح اشغال هتل ها در دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) به بیش از ۶۰ درصد برسد.
نویسنده: تیم تحریریه مناطق گردشگری