صحراگرد یادآور شد: خرید بلیت برای مسافران از مبدا مشروط به خریداری بلیت بازگشت نشده است، اما مسافران برای تسهیل و راحتی خود در زمان برگشت از مشهد، بهتر است در زمان خریداری بلیت رفت، بلیت بازگشت خود را نیز تهیه کنند.
رضا صحراگرد در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت پایانه های مسافربری مشهد در آغاز فصل تابستان اظهار کرد: شرکت های پایانه مسافربری به صورت اینترنتی فروش بلیت دارند. مسافران با توجه به شلوغی و پیک سفرهای تابستانی در زمان خرید، بلیت برگشت خود را از نیز مبدا خریداری کنند.
وی افزود: در برخی مواقع ظرفیت اتوبوس ها تکمیل می شود و بلیتی برای بازگشت زائران فراهم نمی شود که سعی داریم به کمک ناوگان فوق العاده کمبود اتوبوس های ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای را جبران کنیم.
معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: اگر مسافران با گران فروشی توسط شرکت ها مواجه شدند، می توانند به سامانه ۱۴۱ شکایت کنند که پس از بررسی های صورت گرفته، اگر راننده دچار تخلف شده باشد به کمیسیون ماده ۱۱ و اگر شرکت فروش بلیت دچار تخلف شده باشد به کمیسیون ماده ۱۲ و در ادامه به اداره کل تعزیرات ارجاع داده خواهند شد.
انتهای پیام