بررسی عوامل موثر بر گرایش دنبال کنندگان آنها به رزرو هتل بوتیک در صفحات شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: شبکه های اجتماعی اینستاگرام)
انتشار: دی 07، 1403
بروزرسانی: 26 تیر 1404

بررسی عوامل موثر بر گرایش دنبال کنندگان آنها به رزرو هتل بوتیک در صفحات شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: شبکه های اجتماعی اینستاگرام)


اخلاق، محمدرضا، رضوانی، محمدرضا، فیضی، سلمان، تیموری، زهرا، اشکالی فراهانی، گیتا. (1403). "بررسی عوامل موثر بر تمایل دنبال کنندگان آنها به رزرو هتل بوتیک در صفحات رسانه های اجتماعی (مطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام)" گردشگری و توسعه، ()، ص. -. doi: 10.22034/jtd.2024.474312.2956



منبع