بررسی تأثیر تصویر شناختی و احساسی بر وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایت گردشگران( مطالعه موردی کلیه گردشگران هتل های شهر ساری)
انتشار: خرداد 05، 1402
بروزرسانی: 26 تیر 1404

بررسی تأثیر تصویر شناختی و احساسی بر وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایت گردشگران( مطالعه موردی کلیه گردشگران هتل های شهر ساری)

عباس احمدی. "بررسی تأثیر تصویر شناختی و احساسی بر وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایت گردشگران( مطالعه موردی کلیه گردشگران هتل های شهر ساری)". گردشگری و توسعه, , , 1401, -. doi: 10.22034/jtd.2022.256192.2169



منبع